Javorkowo

Javorkowo

czwartek, 28 czerwca 2012

na wspominki...

..mnie się wzieło... :)
pierwsza powinna być przypomniana zeszłoroczna poszewka którą to robiłam dla Justyny (klik)

..a na kolejne wyznania zmotywowała mnie Beata  liderka portalu "mamy cel."
Proste pytanie w co baliście się w czasie dzieciństwa :)) miło sobie czasem powspominać...
tym bardziej że  wtedy,kiedy sami byliśmy dziećmi,zupełnie inaczej spedzaliśmy czas wolny niż to jak to  robią w chwili obecnej.
Nie wiem jak inni ale ja wraz z grupą"pogórskich" dzieciaków bawiliśmy się w teatrzyk na trzepaku pamiętam że zdobyliśmy nawet uznanie rodziców i sąsiadów :))
W czasie wolnym  od teatrzyku urządzaliśmy sobie domki na małych drabinkach.
Wyściełając je suto rdestem chwaliliśmy się miedzy sobą kto z nas zrobił to najlepiej.
Były rzeźby z piasku ...
było budowanie szałasów w szczelinach wąwozów
było cudownie!!!!

4 komentarze:

  1. Zgadza się to moje :) Bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko cieszę się że poduchy należą do twoich ulubionych

      Usuń
  2. Śliczne poduchy.
    Zapraszam do zabawy, szczegóły na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu muszę zajrzeć do ciebie co to za zabawa :)

      Usuń