Javorkowo

Javorkowo

poniedziałek, 8 stycznia 2018

Rok 2018

....przywitałam w domu, po raz pierwszy od wielu lat. 
Siadłam przed telewizorem i zaczęłam ozdabiać  zaległą  bąbkę.
Po nerwowym Bożym narodzeniu i miotaniu się między swoją rodziną a rodziną przyszłego męża, należy mi się chwila relaksu.
Bąbka radośnie  ozdabia drzewko świąteczne które dumnie stoi w pokoju po dziś dzień. 

 Nowy rok i nowe postanowienia.  W tym roku napewno ograniczę ilość ludzi toksycznych w moim życiu nawet jeśli oznacza to zerwanie kontaktów z mamą i siostrą.  Dziś mija 10 dzień jak się z nimi nie kontaktuję  i czuje się o wiele  szczęśliwsza. Wiem ze sobie poradzę w zyciu bez nich, niezależnie od tego co o mnie  mówią.


6 komentarzy:

  1. Trzymaj się swoich postanowień. Może niektórzy tego nie zrozumieją, ale powinnaś myśleć o sobie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem o czym mówisz, rozumiem Cię. Trzymam kciuki za Twoje postanowienia. Jak najmniej toksycznych ludzi wokół nas.
    Rób to co sprawia Ci radość ... ot, choćby takie śliczne bombki i przytulaśne maskotki. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie:) Nie ma się co przejmować:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń