Javorkowo

Javorkowo

poniedziałek, 25 czerwca 2012

LALE W STYLU TILDA


16 komentarzy:

  1. Miło mi Agatko być Twoim pierwszym obserwatorem:)Lalusie śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no no sliczne lale:]...rozwijasz sie slonko:]pozdrawiam cieplutko ..Gosia:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było usunąć stary blog
      mam nadzieje że inspirująco to na mnie podziała i że będę lepiej prowadzić ten nowy

      Usuń
  3. Chyba mi coś przeoczyłam:)
    Witam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chyba tez coś przeoczyłam. Ostatnio choruje i nie bywam na blogach tak często jak bym chciała... wchodzę a tu pusto ;-(( Uwielbiałam Twój blog i Twoje prace, czekam aż się tu zapełni jak kiedyś ;-)) Śliczne lalunie - jak zawsze ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. usunęłam starego bloga bo ściągali zdjęcia i wstawiali je jako swoje .
    Możesz by pewna że się zapełni :))

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie cudne!:)
    pozdrawiam Agatko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze, nie wiedziałam, przykro mi ;-(( Może warto podpisywać swoje zdjęcia, to może zniechęci nieuczciwych odwiedzających.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolciu jak tylko ogarnę "fotoszopa"to z pewnoscią :))

      Usuń
  8. Powodzenia Ci życzę miła dziewczyno.
    Niezmiennie jestem Twoją fanką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halinko dziękuje ci za te dobre słowa :))
      wiedz że z wzajemnością :))

      Usuń
  9. polecam Ci Corel PHOTO-PAINT X4 sama z niego korzystam do pomniejszenia zdjęć i do podpisania ich, jest dużo prostszy i po Polsku!! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba..Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń