Javorkowo

Javorkowo

wtorek, 5 listopada 2013

osowiale...

a żeby formalności stało się dosyć :) 
prezentuję kolejne sowy które za sprawą deszczowej
jesiennej aury stały moim autorskim dziełem:)) 
Z tym że dzieło przez małe 'dz' nie przez duże:))
na duże 'DZ' trzeba mi jeszcze poczekać:))
uwielbiam sowy !!!
Z resztą wszystkie zwierzęta stanowią  doskonałą
inspiracje! 
po niżej obejrzyjcie prace z konkursu plastycznego skierowanego do dzieci.
Obejrzyjcie zwierzęta widziane fachowym okiem małych twórców.


















Może niektórym wydawać się że to błahostka zachwycać się dziecięcymi  rysunkami
a Ja ja tu widzę całą kopalnię  pomysłów i morze inspiracji, bo co tu dożo kryć i owijać w bawełnę
sama z tego czerpię pełnymi garściami:))

5 komentarzy:

  1. Świetne maskotki wg rysunków dzieci mogą powstać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te wszystkie Twoje sowy! Dziecięce koty też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Совушки прелесть, а от котов просто в восторге!
    Агата, приходи на конфетку! http://ostavlyyslegi.blogspot.com/2013/12/blog-post_31.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja sowka już w Giżycku. Cora przeszczeszliwa. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń