Javorkowo

Javorkowo

niedziela, 19 sierpnia 2012

Projekt  Fontanna 2012 do którego zostałam zaproszona ma się ku końcowi
to były najlepsze wakacje w mojm życiu :)
Raż że robiłam to co kocham
dwa bo mnóstwó ludzi przewineło sie  przez moje stanowisko
i bardzo serdecnie chciałabym podziękować że zechcieliście docenić
nabyć moje twory,dziekuje tym którzy mieli odwagę  usiąść za maszyną i poszyć co nieco:))
 Miło mi było poznać czytelników mojego bloga  z Lublina,Krakowa,Warsaawy,Sandomierza,Suwałk,Łodzi Gliwic,Rudy Śląskiej , Rigi ,Zaporoża, Kijowa.....trudno mi wymienić wasz wszystkich
ale wszyslkim wam składam  ogromne podziekowania z całego serducha
Bardzo było mi miło poznać was osobiście :)


6 komentarzy:

  1. A ja się cieszę,że mogę do Ciebie dołaczyć dziś,bo wczoraj baardzo mi się podobało:)
    No i nie da się nie zauważyć,że Twój blog jest b.popularny-masa ludzi go kojarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. This is amazing, Agata! I love your pictures working outdoor, I wish I could do same, but in Panamá you have no idea when the rain comes till is here! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też Cię spotkałam, Agatko. Aż mi serce zadrżało, jak zobaczyłam maszynę do szycia i mnóstwo uszytych, szmatkowych wytworów!!! A wszystko to w plenerze. Miło było Cię spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że nie mamy wspólnego zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie miałaś i pewnie długi kabel do tej maszyny :)
    szkoda że tak daleko mieszkasz też bym tam wpadła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Agata- super zdjęcia! Oby takich wakacji jak najwięcej:) Te kociaki są obłędne:)

    OdpowiedzUsuń